Belgian posters
Your belgian out-of-home solution
Belgian Posters, opgericht in 1970, is met meer dan 4.500 reclameborden in België voortrekker in grootformaat communicatie.
Met 50 jaar ervaring beschikken we over de nodige kennis om innovatieve oplossingen en maatwerk aan te bieden voor de meest uiteenlopende behoeften van onze klanten.
WIE ZIJN WIJ?
Belgian Posters werd in 1970 opgericht door José Charles Dejean en is in de voorbije decennia uitgegroeid tot een belangrijke speler op het gebied van grootformaat communicatie in België.
0
jaar ervaring
0
borden
0
/581
gemeenten
ONS WERKPROCES
Na een gesprek bepalen we samen met u de behoeften zodat we uw doelstellingen zo precies mogelijk kunnen definiëren.
01.
planning & strategie
Vervolgens bezorgen we u een selectie van onze locaties die het meest relevant zijn en het best aan uw verwachtingen beantwoorden.
02.
ONTWERP & DRUK
Naargelang uw behoeften kunnen we ook de visuals creëren die nodig zijn voor uw communicatie. In dat geval zullen onze teams u een aantal grafische voorstellen doen.
03.
PLAATSING
Zodra het voorstel is goedgekeurd, laten wij de affiches drukken en brengen onze werknemers deze aan op de verschillende borden.
Case studies
Ontdek hierna enkele voorbeelden van onze creaties en alles wat wij kunnen doen om de wensen van onze klanten concreet vorm te geven.
10 tips voor een geslaagde affichagecampagne
17 mei, 2019 in case studies NL
10 aandachtspunten voor grootformaat reclame
18 mei, 2019 in case studies NL
Enkele jaren geleden had Belgian Posters twee borden van 15m² in Mechelen
22 maart, 2024 in case studies NL
NIEUWS
HET WIJZIGEN VAN EEN CAMPAGNE DIE AL EEN AANTAL MAANDEN BEKENDHEID GENIET EN DOOR DE CONSUMENT WORDT GEWAARDEERD, HOUDT VAAK EEN MOEILIJK IN TE SCHATTEN RISICO IN WAAR VEEL ADVERTEERDERS EN HUN BUREAUS VOOR BEDUCHT ZIJN.
PUBLICIS GROUPE HEEFT VOOR BELFIUS EEN NIEUWE IMAGOCAMPAGNE ONTWIKKELD. DIE IS HET RESULTAAT VAN EEN OMVANGRIJKE STRATEGISCHE INSPANNING VAN DE BANKVERZEKERAAR DIE PRAT KAN GAAN OP 95% TEVREDEN KLANTEN.
Na de aanbesteding van Publifer voor de commercialisering van zijn borden van 16m² en 36m² op het spoorwegdomein, heeft de NMBS beslist de exploitatie van 240 borden aan Belgian Posters te gunnen.